9. kalenteriluukku

amaryllis by niini

Tänään harrastin hieman joululahjashoppailua. Sitä ei paljoa tarvitse tehdä, koska lahjat on melkein kokonaan jo hankittu. Nyt vaan pitäisi harrastaa sitä paketointia!

Tämä epäonnenjoulukalenteri meinaa muuttua onnenkalenteriksi, koska tänään mietiskelin taas juttua, missä en oikeastaan ole mokannut, vaikka helposti niin olisi voinut käydä. Olen hankkinut amarylliksen joskus muutama vuosi sitten ja päätin tietysti yrittää pitää sitä niin kauan, kuin se vaan hengissä pysyy. No, onhan se pysynyt, vaikka ei uskoisi… Kaikenlaisia ohjeita olen lueskellut, miten se pitäisi syksyllä ottaa mullasta pois ja antaa levätä pimeässä ja sitten nostaa kasvamaan sopivasti ennen joulua. Minä olen kesäksi nostanut sen ulos ja yöpakkasten tultua nostanut sisälle. Olen kastellut, jos olen muistanut. Tänä vuonna olin varma, että uutta kasvua ei enää sisällä ala, koska sipuli tuntuu jo niin kuihtuneelta. Mutta niin vaan se aloitti lehtien kasvatuksen. Kukasta en kyllä sitten vanno mitään. Kahtellaan, kahtellaan.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s